اقا مهدیار مامان اقا مهدیار مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

کوچولوی مامان دوست دارم

تبریک میلاد باسعادت حضرت علی(ع)و روز پدر

1393/2/22 7:55
نویسنده : مامان مرجان
187 بازدید
اشتراک گذاری

برای پدر عزیزم:

به دنبال قشنگ ترین واژه ها و کلمات میگردم

اما هیچ کلمه و واژه ای نمیتواند عظمت حضور تو را در زندگی من وصف کند.

فقط میگویم ” دوستت دارم پدر عزیزم ” روزت مبارک

برای همسر عزیزم:

 

همسر خوبم، ای کاش گذر زمان در دست من بود تا لحظه های شیرین با تو بودن رااینقدر طولانی میکردم که برای بی تو بودن وقتی نمیماند.

عزیزم روزت مبارک.

برای پسر عزیزم:

پسر نازنینم، روزهای با تو بودن قشنگ ترین روزهای خداست.

روز مرد بر کوچکترین مرد دنیا مبارک.

 

پسندها (2)

نظرات (2)

سمیه
22 اردیبهشت 93 22:57
کسانی هستند که از خودمان می رنجانیم مثل ساعت هایی که صبح دلسوزانه زنگ می زنند و در میان خواب و بیداری بر سرشان می کوبیم بعد می فهمیم که خیلی دیر شده وقتی که تنهایی به سراغمان می آید
مامان زهرا وفاطمه
23 اردیبهشت 93 16:52
خدایا دلم که برایت تنگ می شود با آنکه می دانم همه جا هستی اما به آسمان نگاه می کنم چرا که آسمان سه نشانه از تو دارد: بی انتهاست بی دریغ است وچون یک دست مهربان همیشه بالای سر ماست..