اقا مهدیار مامان اقا مهدیار مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

کوچولوی مامان دوست دارم

بابا مهدی و هدیه روز مرد

1393/2/23 21:18
نویسنده : مامان مرجان
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهدیار جونم

نتونستم امسال روز مرد برات هدیه نخرم،چون احساسم بودنت در کنارمه عزیزم . دوستدارم اندازه کل دنیا .

روز مرد رو به مرد کوچک خودم ،پسر گلم تبریک میگم.

niniweblog.com

عزیزم، همه چیزم داشتنت عینه رویاست

 باور کن که مثلت فقط یکی تو دنیاست

 مهمونی تو قلبم دوستدارم و هی دورت میگردم

  به عشقت تو قلبم برات خونه ساختم

  به عشق همون روز که دیدمت و دلو باختم

اینم اولین هدیه روز مرد پسرم

اینم اولین هدیه روز مرد پسر گلم ، مرد کوچولوم

از طرف بابایی(ناقابله عشق بابا)

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان سمیه
26 اردیبهشت 93 21:50
عزیزم پیامت دیدم جوابم دادم.نه هم سونویntکه 11هفتهگی رفتم و هم سونویی که دو هفته پیش رفتم توش همه چی کاملا نرمال بود.حتی دکتری که داشت سونو میکرد دو هفته پیش بهم گفت از نظرش این بچه بچه مشکل داری نیست.نمیدونم فقط ازمایشش ریسک نشون داد.کاش زود جوابش بیاد راحت بشم.باور کن دارم مشکل اعصاب میگیرم.از وقتی فهمیدم شبا خیلی بد میخوابم.