اقا مهدیار مامان اقا مهدیار مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

کوچولوی مامان دوست دارم

فرشته ای با نام مادر

1393/1/30 22:49
نویسنده : مامان مرجان
209 بازدید
اشتراک گذاری

          

"فرشته کودک"

کودکی که آماده ی تولد بود ، نزد خدا رفت و از او پرسید :
« می گويند فردا شما مرا به زمين می فرستید.اما من به این کوچکی بدون هیچ کمکی چگونه می توانم برای زندگی به آنجا بروم ؟ »

خداوند پاسخ داد : « از ميان بسياری از فرشتگان ، من يکی را برای تو در نظر گرفته ام.او در انتظار توست و از تو نگهداری خواهد کرد . »

اما کودک هنوز مطمئن نبود که می خواهد برود يا نه .
اینجا در بهشت من کاری جز خندیدن و آواز خواندن ندارم و اینها برای شادی من کافیست .

خداوند لبخند زد : « فرشته ی تو برايت آواز خواهد خواند و هر روز به تو لبخندخواهد زد.تو عشق او را احساس خواهی کرد و شاد خواهی بود . »

کودک ادامه داد : « من چطور می توانم بفهمم مردم چه می گویند در حالی که زبان آنها را نمی فهمم ؟ »

خداوند او را نوازش کرد و گفت : « فرشته ی تو ، زیباترین و شیرین ترین واژه  هایی را که ممکن است بشنوی ، در گوش تو زمزمه خواهد کرد و با دقت و صبوری  به تو یاد خواهد داد ، که چگونه صحبت کنی . »

کودک با ناراحتی گفت : « وقتی می خواهم با شما صحبت کنم، چه کنم ؟ »
خداوند برای اين سئوال هم پاسخی داشت : « فرشته ات دستهایت را کنار هم می گذارد و به تو یاد می دهد چگونه دعا کنی . »

کودک سرش را برگرداند و پرسید : « شنیده ام در زمین انسان های بدی هم زندگی می کنند . چه کسی از من محافظت خواهد کرد ؟ »

خداوند گفت : « فرشته ات از تو محافظت خواهد کرد ، حتی اگر به قیمت جانش تمام شود . »

کودک با نگرانی ادامه داد : « اما من همیشه به این دلیل که دیگر شما را نمی توانم ببینم،ناراحت خواهم بود . »

خداوند لبخند زد و گفت : « فرشته ات همیشه درباره ی من با تو صحبت خواهد  کرد و به تو راه بازگشت نزد مرا خواهد آموخت ؛ گر چه من همواره در کنار تو  خواهم بود . »

در آن هنگام بهشت آرام بود اما صداهایی از زمین شنیده می شد.کودک می  دانست که بايد به زودی سفرش را آغاز کند .

او به آرامی یک سوال دیگر از  خداوند پرسید :

« خدايا!  اگر بايد همين حالا بروم ، لطفاً نام فرشته ام را به من بگوييد . »

خداوند شانه ی او را نوازش کرد و پاسخ داد:« نام فرشته ات اهمیتی ندارد.میتوانی او را مادر صدابزنی . »

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الي
31 فروردین 93 15:28
آخي خيلي قشنگ بود . فرشته دوست داشتني براي منم دعا كن
مامان مرجان
پاسخ
الی جون اگر لایق باشم چشم ،حتماوتو هم برای من دعا کن.
مامان زهرا وفاطمه
31 فروردین 93 17:12
مادر ای والاترین رویای عشق مادر ای دلواپس فردای عشق مادر ای غمخوار بی همتای من اولین و آخرین معنای عشق
مامان موعود
1 اردیبهشت 93 18:46
سلام عزیزم مگه شهر ما چند بازار داره؟از سمت سه راه اسدی که وارد بازار میشی سمت چپت تقریبا همون اولا می افته ... یه مغازه کلی فروشی بود دو سه تا پله به بالا میخورد و از توی خیابون هم در داشت ولی جلوی درش وسیله ریخته بود نمیتونستیم از اونجا بریم داخل باید از داخل بازار میرفتیم ما تقریبا 500 هزار تومن خرج کردیم بدون کالسکه و چند تیکه کوچیک که به نظرم استفاده نمیشد...به جای قنداق فرنگیشم یه پتو بود میتونستی همون حالت قنداق درش بیاری زیپ داشت بسته میشد اونو خریدم گفتم برای نی نی ما که تو تابستون دنیا میاد زیاد کارایی نداره قنداق فرنگی اسباب بازی و ... هم نخریدیم یه کارت از مغازه اش داشتم اگه پیدا کردم آدرس دقیقشو میزارم برات
مامان مرجان
پاسخ
مبارک باشه.همه رو به شادی استفاده کنی انشاالله.خوب کاری کردی.ممنون.
مامان موعود
1 اردیبهشت 93 19:31
سلام گلم من آخرین بار که رفتم سونو ده روز قبل عید بود هفته 22 بودم ولی وزنش رو نگفت بهداشت که هفته پیش رفتم گفت رشد بچه ات خوبه و رحمت تا اونجایی که باید باشه هست.... هنوز دکتر نرفتم نمیدونم این بار برام سونو مینویسه یا نه نی نی من فردا 28 هفته اش کامل میشه توی نی نی سایت که برای هفته 29 کمتر از این حد زده... http://www.ninisite.com/Pages/News-608.aspx البته این سونوگرافی ها دقیق که وزن رو محاسبه نمیکنن از روی احتمالات میزنن وزن رو زیاد خودتو نگران نکن
مامان مرجان
پاسخ
باشه عزیزم.خیلی لطف کردی.خدا رو شکر.نگران شده بودم.پس نی نی هامون باهم یه هفته اختلاف دارن.چون منم 29هفته ام تموم شده.
مامان موعود
1 اردیبهشت 93 19:42
آخی الهی پس چرا زمان زایمانمون این همه اختلاف داره؟ یا سن نی نی بالای وبلاگامون؟؟!!!! زایمان منو زدن 23 تیر
مامان مرجان
پاسخ
جدا؟سن بالای وبلاگ و که میدونم درسته چون با توجه به هفته هام 7ماهم تموم شده و تو 8ماه وارد شدم و دارم 8پر میکنم.10هفته تا زایمان مونده.تاریخ زایمانمم 4تیر زدن اگر زودتر نشه.شما هم که میگی 28هفتت تموم شده خب تا 29یا 30 یکی دو هفته اختلافه دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان موعود
1 اردیبهشت 93 20:26
پس فردا 28 هفته و 1 روزم میشه یعنی میرم تو هفته 29 من زیاد روی سنی که سونو میده حساب باز نمیکنم بیشتر با توجه به پری حساب میکنم که اونم 16 مهر بوده سنی که بالای وبلاگ هم زده یه چند روز کوچیکتر میگه سن نی نی رو مثلا الان برای من نوشته 6 ماه و 11 روز ولی در اصل 6 ماه و 16 روز هستم با حساب پری دکترم هم با حساب پری زایمان رو برام زد 23 تیر دقیق 40 هفتم اون روز تموم میشه چمیدونم والاع
مامان مرجان
پاسخ
منم طبق پریمم.28ام شهریور بوده.به هر حال گفتم که برا جفتمون درسته منم به سونو نگاه نمیکنم دکترم هم همینطور.طبق پری چهارشنبه وارد 30میشم.ولی تو وب برای اینکه سن نی نی رو درست نشون بده ی ذره دستکاری کردم. به هر حال انشالله جفتمون بسلامتی بارمونو زمین بزاریم و زایمان خوبی داشته باشیموالا منم گیج میشم هرسری که چی به چی میشینم هی جساب میکنم.بیکارم دیگه
مامان موعود
1 اردیبهشت 93 20:42
پس تقریبا 18 روز ازم جلوتری زیاد حساب نکن بیخیال ...!!! خوشحال شدم حسابی خدا نی نی تو برات نگه داره عزیزم برام دعا کن خدانگهدارت
مامان مرجان
پاسخ
ممنون برای شما هم همینطور.شماهم برای من ونی نیم دعا کن.