اقا مهدیار مامان اقا مهدیار مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

کوچولوی مامان دوست دارم

در استانه هشتمین ماه سفری من ودردانه ام

1393/1/29 11:23
نویسنده : مامان مرجان
157 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین پسر دلبندم ؛

اینک در استانه هشتمین ماه سفر مشترکمان ،در روزهایی که لحظه لحظه اش با حس و حالی متفاوت ترجمه میشود؛

گرمای هوا اغاز میگردد.وسنگینی وزن نازنینت نشانه ای پررنگتراز حضورت را به تصویر میکشد.

فارغ از کوچی که چندی پیش اتفاق افتاد،بیشترازقبل،دقیق تر از گذشته وبا تامل تر از ایام پیشین به راز خلقت،به معجزه

تولد می اندیشم.

عزیز دل مادر بسیار بسیار مشتاقم از حس و حالی که در این 9 ماه تجربه می کنی مطلع باشم؛گویا قدرت خواب داری و

دیدن رویا، در رویاهایت چه میگذرد جایی از رویاهایت مکانی به اسم زمین را به تصویر می کشند؟

 چه میبینی مهدیار مادر؟؟؟

برای من و بسیاری از زمینیان تولد موجودی به نام  تو  نشانه امید خداوند است به خلف شدن فرزندان آدم آمدنت از آن

دیار سراسر پاکی و درخشندگی و نور پیامی است از سوی یگانه معبودمان دال بر هدفدار بودن نظام خلقت و جدای این

احوالات القای حس غروری است که به واسطه مادر یا پدر شدن ارزانی برخی ازبندگان خود می گرداند که کاش و ای

کاش لیاقت  شکر گذاری آن نعمت و خوب بندگی کردن در برابراین لطف عظیم را داشته باشیم .

این خلاصه حس های یک مادر است ، درنگ تامل  سکوت شاکر بودن اندیشیدن دلهره اضطراب نگرانی شادی خستگی

تفاوت و مجموعه ای از تناقض های بزرگ .

خلاصه حس فرزند بودنت چیست مادر؟؟

 در بطنم چه می کنی؟

تکان های همیشگی و زیادت از چه نشات می گیرد؟

رویاهایت مملو از چیست؟؟؟

کاش می شد تو نیز از خودت برایم  می گفتی ، و مادر شعر چشمانت را از بر می نمود.

عجیب در کوششم عکسی از تصویرت برای این روزهایم  مجسم کنم

از راز چشمانت

نوع نگاهت

جنس دلت

عمق آرزوهایت

و طرز نگرشت به زندگیییییییییییییییییی

برای به بر کشیدنت صبوریم رو به اتمام است و هنوز که در وجودم داشتنت را عاشقانه شادم ، دلتنگ روزهای بی حضورت هستم.                                  

دوستت دارم  پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان زهرا وفاطمه
29 فروردین 93 15:08
در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری در مسیرت جان فشانم،گل بکارم،تا بیایی اللهم عجل لولیک الفرج
دلداده
30 فروردین 93 7:07
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع) با سلام و احترام ضمن تبریک میلاد فاطمه الزهرا (س) وبی سا خته ام برای عاشقانی که مسا فت ها ی دور را برای رسیدن به معشوقشان پیاده طی میکنن در قلبشان خسته گی راهی ندارد چون عطر طمع وصال بی قرار شان کرده لطفا ... فقط ...خاطره شعر حدیث و سلام خودتون برای امام مهربانی ها امام الرضا ع در نظرات فراموش نفرمایید دعوت تون میکنم به یه زیارت انلاین در حرم با صفاش.......
مامان مرجان
پاسخ
سلام،با کمال میل ممنون از دعوتتون
مامان زهرا وفاطمه
30 فروردین 93 11:53
کاش می شد تا خدا پرواز کرد پای دل از بند دنیا باز کرد کاش می شد از تعلق رها بال زد همچون کبوتر در هوا
دلتنگ مادر
30 فروردین 93 15:43
الا ای شیعیان تبریک تبریــــــک که جشن دیگری گردیده نزدیک مبارک باد می گویم به معبـــود چنین روز عزیز و شاد و مسعود شده میلاد بانوی دو عــــــــالَم کسی که برتر است ازهرچه آدم به دنیا آمده زهــــــرای اطــــهر کنیز خـــــالق و جانِ پیمـــــــبر هزاران تهنیت بر انس و جن باد دل حیدر از این میلاد، شد شاد دراین روزی که زهرا درجهان شد هزاران غم نصیب دشمنان شد تمام انس و جـــــــن و کُلِّ دنیا فــــــدای مَـــــقدمِ امّ ابیــــــها
ساجده
30 فروردین 93 18:22
مادر، ای لطیف ترین گل بوستان هستی، ای باغبان هستی من، گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند. گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد. روزت مبارک مادر خوبم . . سلام مامان کوچولو روزت مبارک
مامان مرجان
پاسخ
سلام ساجده جان.ممنون اولین کسی بودی که روز مادر رو بهم تبریک گفتی .بازم ممنونم
ساجده
30 فروردین 93 18:22
در نگاه پر فروغت در آماقه سوکوتت تنها محبت را میبینم مهر تو در زره زره ی وجودم رخنه کرده و حال به زیبا ترین و مقدس ترین واژه یعنی مادر قسم می خورم که دوستت دارم مادر عزیزم روزت مبارک . . .
مامان موعود
1 اردیبهشت 93 18:33
سلام خواهر خوبم شما بیرجندی بودی درسته؟
مامان مرجان
پاسخ
نه عزیزم.ما تهرانی هستیم.
مامان موعود
1 اردیبهشت 93 18:50
واقعا؟چرا فکر میکردم بیرجندی بیدین؟ پس آدرس بازار رو برای سیسمونی براچی میخواستین؟؟؟؟؟ من فکر کردم همشهری هستیم آدرس دادم خخخخخخخخخ
مامان مرجان
پاسخ
خب منم فکر میکردم تهرانی هستین.اینجا زندگی میکنید.منم گفتم شاید جایی هست تو تهران که من نمیدونم.