اقا مهدیار مامان اقا مهدیار مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

کوچولوی مامان دوست دارم

زندگی دوباره مادر

1393/1/7 20:58
نویسنده : مامان مرجان
219 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینم ،مهدیارم

با ارزش تر ازتو، توهستی که عشقت در قلبم غوغا به پا کرده

 

قدم به قدم باتو،لحظه به لحظه در فکر تو ،عطر داشتنت،

 

 ماندن خاطره هایی که مرور کردن آن در آینده ای نزدیک دلها را شادمیکند

 

و رسیده ام به تویی که آمدنت رویایی بوده در گذشته هایم

 

و رسیده ام به تویی که در کنار تو بودن عاشقانه ترین لحظه های زندگی ام است

 

پایانی ندارد زندگی ام با تو

 

آغاز دوباره ایست فردا در کنار تو

 

فردایی که در آن دیروز را فراموش نمیکنم

 

آنگاه که با توام هیچ روزی را فراموش نمیکنم٠

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان زهرا وفاطمه
8 فروردین 93 13:49
چقدر سخت است!دل کندن از کسی که همیشه دل تنگش هستی
ساجده
8 فروردین 93 20:26
نعمتهای آسمان همیشه برف و باران و نور نیست گاهی خداوند دوستانی را بر ما نازل میکند از جنس آسمان به زلالی باران به سفیدی برف و روشنایی نور
LEehcSp2HO_zmUKSAoLPAFO47l_cwaCh7Euu8pVkAr0.
9 فروردین 93 11:31
سلام دوست خوبم.خوبی؟خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم وقتی پیامتو دیدم.تبریک میگم عزیزم.ایشالا به سلامتی بارتو زمین بزاری.هر وقت زایمان کردی حتما بهم خبر بده.خیلی خوشحالم که نی نی داری.انگار خودم باردارم بخدا.اینقدر خوشحالم نمیدونم چی بنویسم برات.با اینکه امیرم امروز تب داره حال نداره تو اوج ناراحتی خبر باردارىت خیلی خوشحالم کرد.دوست دارم.
مامان مرجان
پاسخ
ناهید جان سلام .خوبم شما و امیر عباس کوچولوت چطورید؟.برای امیرت ارزوی سلامتی و تندرستی میکنم در این سال جدید.ممنونتم
مامان زهرا وفاطمه
11 فروردین 93 9:55
باران بهانه ای بود که زیر چتر من تا انتهای کوچه بیایی کاش نه کوچه انتهایی داشت ونه باران بند می آمد
مامان زهرا وفاطمه
11 فروردین 93 9:57
سلام عزیزم،تعطیلات خوش گذشتامیدوارم همیشه شاد باشی
مامان مرجان
پاسخ
سلام خانم بله خداروشکر .از لطفت ممنونم.منم برای شماو دخترای گلت ارزوی بهترین هارو دارم
عاطفه و مبینا(دختر عمه های مهدیار)
14 فروردین 93 15:08
آسمان دلم دیگر طاقت بی ماه ماندن را ندارد مهدیار جونی زود بیا
مامان مرجان
پاسخ
عاطفه جان و مبینا جان الهی ک همیشه اسمون دلتون ستاره بارون باشه.ممنون دوستون دارم