اقا مهدیار مامان اقا مهدیار مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

کوچولوی مامان دوست دارم

پسرم همیشه خندان باش

1393/1/13 18:32
نویسنده : مامان مرجان
1,489 بازدید
اشتراک گذاری

جگر گوشه مادر

خندیدن یک نیایش است

اگر بتوانی بخندی، آموخته ای که چگونه نیایش کنی .

هنگامی که هر سلول بدن تو بخندد، هر بافت وجودت از شادی بلرزد،

به آرامشی عظیم دست می یابی!

کسی می تواند بخندد،

که طنز آمیزی و تمامی بازی زندگی را می بیند.

کوتاه ترین راه برای گفتن دوستت دارم لبخند است!

شادی اگر تقسیم شود، دو برابر می شود!

غم اگر تقسیم شود، نصف می شود!

پس همه وجودم

همیشه با دیگران بخند و هرگز به دیگران نخند!

یادت باشه! انسانهای خندان و شاد به خداوند شبیه ترند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان زهرا وفاطمه
13 فروردین 93 19:23
کجا باید رفت؟..... ز که باید پرسید؟!!! واژه عشق و پرستیدن چیست؟ جان اگر هست چرا در من نیست؟ من که خود می دانم.. راه من راه فناست قصه عشق فقط یک رویاست.... اه ای راه سکوت... اه ای ظلمت شب.... من همان گمشده ی این خاکم به خدا عاشق قلبی پاکم
مامان زهرا وفاطمه
13 فروردین 93 19:38
خدایا.... دلم مرهمی می خواهد از جنس خودت! نزدیک.. بی خطر.. بخشنده.. و بی منت....
زهرا
14 فروردین 93 17:01
پرستوی مهاجرم چرا زلانه می روی اگر ز لانه می روی چرا شبانه می روی قرار من،شکیب من،مهاجرغریب من فدای غربتت شوم که مخفیانه می روی حیات جان،امیددل،علی بود زتو خجل که با کبودی بدن،ز تازیانه می روی
مامان زهرا وفاطمه
15 فروردین 93 14:01
فردا یک راز است،نگرانش نباش دیروز یک خاطره بود،حسرتش را نخور و اما امروز یک هدیه است،قدرش را بدان
nahid
15 فروردین 93 17:44
سلام مرجان جونم.خوبی_گل پسرت خوبه؟میام وبلاگت سر میزنم یاد بارداری خودم میوفتم.از لحظاتت لذت ببر.من پارسال این موقع باردار بودم.1شنبه تولد پسرم.چه زود 1سال شد
مامان مرجان
پاسخ
سلام ناهید جون هردو خوبیم خداروشکرشما چطورید؟پیشاپیش تولد گل پسرت هم مبارک باشه .الهی خدا نگهدارش باشه.ممنونم عزیزم
مامان زهرا وفاطمه
16 فروردین 93 13:31
خدای خوب من، زندگی به سختی اش می ارزد،اگر تو در انتهای هر قصه ایستاده باشی....
عاطفه ومبینا(دختر عمه های مهدیار)
16 فروردین 93 17:33
سلام مرجان جون خوبی؟مهدیار جون خوبه؟ایشالا تادوماه دیگه خانوادتون این شکلی میشه
مامان مرجان
پاسخ
سلام عزیزم خداروشکر خوبیم.شما چطورید؟انشاالله .
عاطفه ومبینا(دختر عمه های مهدیار)
16 فروردین 93 17:39
مهدیار جان زیباترین جهان را تو ساخته ای اینجا در دلم وقتی که هستینمیدونم چرا هنوز نیومده مارو عاشق خودت کردی؟!!
مامان زهرا وفاطمه
16 فروردین 93 19:46
اگه در هرلحظه خدا رو حس می کنی،به خودت افتخار کن اگه به عقاید و افکارت ایمان داری،به خودت افتخار کن اگه تو زندگیت از کسی بت نساختی،به خودت افتخار کن اگه معیارت واسه سنجش مردم شخصیت آدماست،به خودت افتخار کن اگه تا حالا کسی از دستت آزرده نشده،به خودت افتخار کن اگه به عمل آدما نگاه می کنی نه به حرف اونا،به خودت افتخار کن اگه دوستدار دوستان خدا هستی ،به خودت افتخار کن اگه بی نیاز از خلق خدا هستی،به خودت افتخار کن اگه از پنجره عشق به دنیا نگاه می کنی،به خودت افتخار کن [قلب
مامان مرجان
پاسخ
عزیزم از اینکه به وبلاگ پسرم مداوم سر میزنی و از اینکه جملات قشنگ و اموزنده برامون میذاری ممنونتم دوستدارم
فاطمه
17 فروردین 93 13:29
انشا لا که مهدیار هم خندون باشه