اقا مهدیار مامان اقا مهدیار مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

کوچولوی مامان دوست دارم

روز جهانی کودک

1393/7/16 1:03
نویسنده : مامان مرجان
778 بازدید
اشتراک گذاری

 

«به نام خداوند دوستدار کودکان»

سلام من به کودک دلبندم(مهدیار عزیزم) که چون شبنم، پاک و زلالی.

بسیار خوشحالم که در میان روزهای زیبا و قشنگ سال، یک روز به نام روز جهانی کودک نام‌گذاری شده است.

تا در این روز بیشتر از هر روز دیگر به تو بیندیشم و بازهم خدا را به نعمت وجودت سپاس گویم.

گل پاکم،

من و پدرت با نهایت امید و افتخاردستانت را می‌فشاریم و چشم به راه تلاش و کوشش تو هستیم.

تا چرخ‌های عظیم علم ، ادب و هنر را به حرکت درآوری.

واژه‌هایت لبریز از عطر دوستی، نغمه‌هایت جویبار شادی ، دنیایت  به دور از تاریکی و زشتی و عطر وجودت

جهان افروز باد.

مامان مرجان بوس

پسندها (4)

نظرات (12)

کیان
17 مهر 93 8:52
من چقدر با این موزیک وبلاگ حال میکنم خدا میدونه
کیان
19 مهر 93 9:12
خاله یک سوال؟ حالا که مهد یار جون آمده تو زندگی شما پس چرا بالای وبلاگ نوشتید بی صبرانه منتظر آمدنت هستیم.فهمیدممنتظرید که براش زن بگیرید عروستون بیاد نههههههههه
مامان مرجان
پاسخ
خاله جون راست میگی ولی باور کن انقدر سرگرم مهدیارم شدم که دیگه توجهی به این موضوع نکرده بودم.ممنون از پیشنهادت حالا کو تا زن خاله جون
فاطمه
19 مهر 93 22:00
سلام عزیزم تویکشنبه 1393/7/20 به وبلاگ من دعوتی یادت نره ها
مامان مرجان
پاسخ
سلام عزیزم حتما اما به چه مناسبت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فاطمه
19 مهر 93 22:02
روزت مبارک مهدیار ج و و و و ونننن
مامان مرجان
پاسخ
ممنون که به یادم بودییییییی دخمل عمو
مامان لیلا
26 مهر 93 1:02
سلام مرجان جون ممنون که یادی از ما میکنی و اینکه دوباره ممنون.راستش خبر از حال تو ندارم اما من به قدری با مهدی یارم مشغولم که اصلا وقت نمیکنم بیام نت.درسته که وقتش گذشته اما روز کودک بر مهدیار دلبندم مبارک.
مامان مرجان
پاسخ
سلام خانم خواهش میکنم,منم هم تمام وقتم رو در خدمت اقا مهدیار هستم.و فقط زمان هایی که خوابه و کار دیگه ای ندارم به نت میام. ممنونم بازهم روز کودک گل پسرتون ,مهدی یار جان مبارک باشه
مامان زهرا و فاطمه
26 مهر 93 14:03
وقتی باختم "مسیر" ر ایافتم. در بزرگراه زندگی،همواره "راهت""راحت" نخواهد بود. هر "چاله ای""چاره ای" به من آموخت. دوباره فکر کن فرصت ها "دوبار" نمیشوند. برای جلوگیری از "پس رفت" پس،باید "رفت"
فاطمه
1 آبان 93 10:42
تنها دو هنگام هست که بیادت هستم ... هم اکنون و همیشه ...
فاطمه
1 آبان 93 10:44
مهدیار دیگه داره میره توی 4 ماه
مامان مرجان
پاسخ
عزیزم 4ماهش داره تموم میشه و میره توو 5ماه
عاطفه
2 آبان 93 20:24
روز مهدیار عزیزم مبارککککککککککککککک
مامان مرجان
پاسخ
ممنونم عاطفه جون