اقا مهدیار مامان اقا مهدیار مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

کوچولوی مامان دوست دارم

حس مادری

1393/5/31 14:40
نویسنده : مامان مرجان
248 بازدید
اشتراک گذاری

مهدیار نازم

الان که دارم برای تو نازنین پسرم پست میگذارم

در خواب شیرینی هستی .و من هربار که به خواب میروی دلم برایت تنگ میشود.و تحمل اینکه برای ساعاتی یا

دقایقی نه چندان دیر از هم دور میشویم را ندارم.

و هر لحظه انتظار بیدار شدنت و به اغوش گرفتنت را میکشم.

عشق مادر

هر وقت که بهت فکر میکنم یا نگاهت میکنم ناخداگاه اشک در چشمانم حلقه میزند و بی اختیار جاری میشود.

تمام دعاهای این روزهایم خوشبختی و عاقبت بخیری توست .

تویی که با امدنت خوشبختی ام را کامل کردی.

و  زندگی سبز من و پدرت را  شیرین تر از پیش کردی.

اکنون خدا را شاکرم 

برای تمام خوبی هایش در حق من

برای داشتن تو نازنین پسرم

برای داشتن همسری چون پدرت

برای هر دم و بازدمت

برای معصمیتی که در چهره ات مشهود است

وبرای همه و همه و همه....................

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

عاطفه
31 مرداد 93 18:10
می تــــرسم برای دیدنم از بهشت به جـهنم آید... مــــــ♥ــــادر است دیگر...
هستی مامی
1 شهریور 93 10:54
مبینا
1 شهریور 93 17:54
گلشید
6 شهریور 93 18:24
سلام وبلاگ خوبی داری وب منم بیا
مامان مرجان
پاسخ
سلام منون.چشم