اقا مهدیار مامان اقا مهدیار مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

کوچولوی مامان دوست دارم

مهدیار و دایی ماهان کوچولو

1393/5/29 10:16
نویسنده : مامان مرجان
303 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی برای پسرم صحبت میکنم اینطور به من نگاه میکندخندونک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 خدای من...........

دایی و خواهرزاده رو نگاه کنمحبت

فدای اون چشمای قشنگتون بشم بوس

الهی دورت بگردم پسرممحبت

که تا مامان معصومه برات حرف میزنه براش میخندیزیبا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یادش بخیرمتنظرچقدر زود میگذره روزادرسخوان

پسندها (2)

نظرات (7)

فاطمه
2 شهریور 93 13:54
مامان زهرا و فاطمه
2 شهریور 93 19:36
کوچه را دیدی به وقت شب چه تنها می شود بی تو از آن کوچه هم تنها ترم چون خیالت همه شب مونس و دمساز من است شرم دارم که شکایت کنم از *تنهایی*
فاطمه
5 شهریور 93 12:20
مثل داداش شبیه همن
مامان مرجان
پاسخ
واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اخه همه میگن مهدیار شبیه بابا مهدی شه
فاطمه
5 شهریور 93 12:24
راستی مرجان جون لینکی
مامان مرجان
پاسخ
خسته نباشی این رسمه فامیلی که تازه لینکم میکنی؟؟؟؟؟ مثلا زن عمویی گفتن.ابهت ندارم من؟؟؟؟؟؟
فاطمه
5 شهریور 93 18:45
توی وبم عکسم رو گذاشتم بدو بیا ببین اینم رمزش= 5060
مامان مرجان
پاسخ
دارم میام
مامانی
3 مهر 93 19:41
وای چه داییه کوچولویی!!!!!!!!!! چه مهدیار نازیی!!!!!!!!!!!!!!!!11
مامان مرجان
پاسخ
چشمات ناز میبینه عزیزم
مامانی
7 مهر 93 12:48
خدا حفظش کنه برات فوق العاده شیرینه خاطرات خیلی چیزای خوبی رو برام تداعی کرد دقیقا روزمرگی های دخترم بود
مامان مرجان
پاسخ
ممنون عزیزم.لطف کردین