اقا مهدیار مامان اقا مهدیار مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

کوچولوی مامان دوست دارم

تبریک بمناسبت ولادت خانم فاطمه زهرا (س)

1393/1/31 10:23
نویسنده : مامان مرجان
396 بازدید
اشتراک گذاری

 

.

 

بر مقدم دختر پیمبر صلوات

بر چشمه ی پاک حوض کوثر صلوات

بر محضر حضرت محمد تبریک

بر مادر شیعیان حیدر صلوات

 مادر،

 تو رفیع ترین داستان حیات منی.

تو به من درس زندگی اموختی.

تو چون پروانه سوختی و چون شمع گداختی و مهربانانه با سختی های من ساختی.

 مادر، ستاره ها نمایی از نگاه توست و مهتاب پرتوی از عطوفتت، و سپیده حکایتی از صداقتت.

قلم از نگارش شُکوه تو ناتوان است و هزاران شعر در ستایش مدح تو اندک.

 مادر، اگر نمی توانم کوشش هایت را ارج نهم و محبت هایت را سپاس گزارم،

 پوزش بی کرانم را همراه با دسته گلی از هزاران تبریک، بپذیر.

فروغ تو تا انتهای زمان جاوید و روزت تا پایان روزگار، مبارک باد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

الي
31 فروردین 93 15:25
سلااااااااااااااااااااااام بر همه مادران فداكار ايران زمين به همه مادرا مخصوصا مامان مرجان تبريك ميگم براي ماهم دعا كنيد لطفاً
مامان مرجان
پاسخ
سلام عزیزم،مرسی،انشاالله سال دیگه خودم بهت روز زن و تبریک بگم.دوست دارم.ممنون که بیادم بودی
دلتنگ مادر
31 فروردین 93 17:10
کاش می شد... تمام داستان های دنیا را از دهان تو بشنوم! تمام عاشقانه های دنیا را تو برایم تکرار کنی ! اصلا هر چه تو بگویی زیباست! می دانی، کاش میتوانستم با تمام وجود صدایت را در آغوش بگیرم !
مامان زهرا وفاطمه
31 فروردین 93 17:17
سلام بانوی ایران زمین فداکاریت مثال زدنی صبر و شکیبایی ات سرمشق و عنوان "زن "برازنده ات روزت در سالروز ولادت حضرت حوراء،اسیه عذرا ،حضرت زهرا مبارک
مامان مرجان
پاسخ
سلام عزیزم.روز شما هم مبارک
زهرا
31 فروردین 93 18:12
سلامعیدت مبارک،روزتم مبارک مامان گلما هم دلمون تنگ شدهسلام عید شما هم مبارک.ممنون عزیزم
مامان زهرا وفاطمه
1 اردیبهشت 93 11:36
تنهایی یعنی دل هیچ کس سایز دلت نیست....
مامان زهرا وفاطمه
1 اردیبهشت 93 11:38
خداوندا هرکسی به زبانی صفت حمد تو گوید بلبل به غزل خوانی و قمری به ترانه
مامان زهرا وفاطمه
1 اردیبهشت 93 11:40
آدم خوب قصه های من!! دلتنگت شده ام،حجمش را می خواهی؟؟؟خدا را تصور کن....
مامان موعود
1 اردیبهشت 93 18:28
سلام عزیزم خوبی؟ روز زن با تاخیر مبارک
مامان مرجان
پاسخ
سلام عزیزم.خوبم.ممنون.روز شما هم مبارک.
عاطفه ومبینا(دختر عمه های مهدیار)
1 اردیبهشت 93 18:45
مادر واژه ای است سرشار از امید و عشق .واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید.روزت مبارک مامان مرجان
مامان مرجان
پاسخ
مرسی عاطفه جان،مبینا جان.
مامان زهرا وفاطمه
2 اردیبهشت 93 11:52
دلم آغوش می خواهد نه زن و نه مرد خدایا زمین نمی یایی؟
دلتنگ مادر
2 اردیبهشت 93 12:11
باز امشب از غمت طوفان به پا خواهم نمود تا جواب از تو نیاید گریه ها خواهم نمود گر نیایی من بمیرم ور بیایی جان دهم در دو حالت زندگی را من وداع خواهم نمود
سمیه
2 اردیبهشت 93 21:06
استخوان هایم را به دانشمندان بسپارید … شاید بفهمند نه یخبندانی بود نه بیماری مهلکی ! من از دوری تو منقرض شدم …