اقا مهدیار مامان اقا مهدیار مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

کوچولوی مامان دوست دارم

لمس زیباترین لحظات باهم بودنمان

1393/1/25 7:18
نویسنده : مامان مرجان
343 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم

این روزا فعالیتت و تکون خوردنات به همرا لگدهای متوالی و محکمی ک به مامان میزنی ، حس خوبی رو بهم میدهلبخندکه امیدوارم همه ی خانم های دنیا  تجربه این حس شیرین و داشته باشن.

اینطور ک بنظر میرسه پسر ارومی هستی و شیطونیات بجاس.

الهی قربونت برم مادر چند دقیقه پیش نمیدونی چه کولاکی به پا کرده بودی انقدر تکونات محکم و پر زور بود ک از روی شکم و لباسم کاملا مشهود بود.

الهی فدات شم دوباره الان هم داری تکون میخوری. و شکمم بالا وپایین میره.بغل

دوست دارم پسرم ؛ خیلی دوستدارم. 

خدایا شکرت بخاطر  هدیه نابی ک بهم دادی ممنونتم.

کمکم کن بتونم از امانتی که بهم سپردی خوب مراقبت کنم ،

در تربیتش کوتاهی نکنم.

خدایا فقط تورو دارم و از تو یاری میخوام.

یواش یواش داریم به لحظه دیدار نزدیک میشیم.و هیچ چیز برای من لذت بخش تر از این نیست که میتونم ببیمنتقلب و تو اغوشم بگیرمت.وای که چقدر اون لحظه شیرینه.خیال باطلهمش 2ماه و 10روزه دیگه مونده.

فدات شم مادر که انقدر دلبری داری میکنی .

پسرم زیباترین لحظه هارو دارم با تو تجربه میکنم تویی که شدی همه ی وجودم

دوستت دارم عزیزم به اندازه ی همه ی مهربونیای خدا دوستدارم.ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان زهرا وفاطمه
24 فروردین 93 21:23
نگاه خسته ی ما را چه خوب می فهمید دل شکسته ی ما را چه خوب می فهمید در این زمان که نگفتن صلاح و چاره ی ماست دهان بسته ی ما را چه خوب می فهمید
دونه انگور
25 فروردین 93 8:08
خوشحالم اولین دوستمو پیدا کردم.
مامان مرجان
پاسخ
خداروشکر عزیزم،که خوشحالی.امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم.
خسته و نااميد
25 فروردین 93 14:07
سلام عزيزم . از اينكه به من هم سرزدين ممنونم . خدا ني ني تون را حفظ كنه. لطفاً من را هم دعا كنين . خيلي نياز دارم . وبلاگ زيبايي دارين .
مامان مرجان
پاسخ
سلام خانوم،ممنونم،چشم اگر لایق باشم حتما،انشالله به مراده دلت برسی عزیزم
زهرا
25 فروردین 93 23:08
سلام وب بامزه ای داری...ممنون از لطفت! قدم نو رسیده ام پیشاپیش مبارک...
مامان مرجان
پاسخ
سلامممنون،سلامت باشی
مامان موعود
28 فروردین 93 19:48
سلام خواهر خوبی خوبین؟ گل پسر خوبه؟ تاریخ زایمانت کیه؟ فکر کنم آخرای خرداد می افته نه؟ از خدا میخوام که خودش مواظب تمام نی نی های تو دل مامانشون باشه خدانگهدارت گلم التماس دعا
مامان مرجان
پاسخ
سلام عزیزم،هردو خوبیم .شما چطورین؟ تا4ام تیر وقت دارم.شاید هم تخرای خردادشه.خدا میدونه. الهی امین. خوشحال شدم