اقا مهدیار مامان اقا مهدیار مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

کوچولوی مامان دوست دارم

اخرین پست درواپسین لحظات بارداری

1393/3/29 6:52
نویسنده : مامان مرجان
325 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازنینم،

تو تمام این روزهایی که گذشته و میگذره هر لحظه انتظار دیدنت رو میکشم و بی صبرانه منتظر امدنت هستم.اما انگار به شما داره خوش میگذره و قصد دل کندن نداری .

نمیدونم تو کدوم روز از روزهای زیبای خدا بدنیا میای.میشی پسر بهار یا پسر تابستان.امید دارم در هر زمان که پا به این دنیا میگذاری سالم و سلامت باشی.

فکر میکنم این اخرین پستی است که در واپسین لحظات بارداری ام  برایت به یادگار میگذارم،

پسرکم،دلبندم،عزیزم

تو تمام این نه ماه و چند روزی که گذشت انصافا پسر خوبی بودی و اصلا مامان رو اذیت نکردی  تو تمام تکون خوردنات و وول خوردنات هیچ ضربه ای که نامش لگد باشد به مامان نزدی.ممنونتم  خوب مادر

پس کی میای مهدیارم،خیلی دلم برات تنگ شده مادر

تا سه شنبه 3ام تیر ماه فرصت امدنت هست ،بیا مادر ،بیا.

 

 

 

 

تا چند لحظه دیگر بابایی قراره من رو با تمام  وسایل شما ببره خونه مامانا و بابا مرتضی  .اخرین دقایق و ساعت هارو اونجا در کنار شون باشیم و منتظر فرارسیدن لحظه امدنت.اونجا خبری از نت نیس پس نمیدونم کی میتونم  بیام و پست بزارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟اما زمان دنیا امدنت و عکس صورت ماهت رو میدم دختر عمویت زهرا جان بزاره.

 

وگرنه روز سه شنبه  خانم دکتربه زور میارتا.تر خدا فکر دل منم بکن که داره برا دیدنت پر میکشه.متنظر

در سه شنبه ای که گذشت برای اخرین بار خدمت خانم دکتر رسیدیم .خدارو شکر همه چی عالی و خوب بود از صدای قلبت گرفته تاوزنت و  فشار من و............

راستی ی نوار قلب  هم از تالاپ و تولوپ قلب شما گرفته شد تا خیالم راحت شه که حالت خوبه.نمیدونی کولاک کردی مادر از بس که تکون خوردی و این و ور اون ور رفتی.

نمیدونمسوال جریان چیه که به محض اینکه پا به بیمارستان میذاریم شما حرکاتت چند برار میشه و کاملا هویدا و مشهود شیطونکم .

دیگه باید برم لحظه خداحافظیه ،دوست دارم عشقمبوس

 

پسندها (5)

نظرات (18)

هستی مامی
29 خرداد 93 11:26
من هم همچنان منتظرممممممممم خاله جووووووون
مامان زهرا وفاطمه
29 خرداد 93 14:30
اشک ها قطره نیستند بلکه کلماتی هستند که می افتند فقط بخاطر اینکه پیدا نمیکنند کسی را که معنی این کلمات را بفهمد . . .
زهرا
2 تیر 93 23:51
سلام.خوبی مامان گل؟ عزیزم نی نی دیگه داره میاد...ان شالله قدمش خوب باشه....
هستی مامی
3 تیر 93 10:45
نازنین
4 تیر 93 9:25
وب قشنگی دارید در ضمن تا یادم نرفته قدم نو رسیده مبارک...این گل هم از طرف من قبول کنید
در انتظار باران
5 تیر 93 13:44
سلام قدم نو رسیده مبارک ان شا الله براتون خیر و برکت داره روشو دیدید داغش رو نبینید و از صمیم قلب میگویم مبارک باشه
مادر خانومی
5 تیر 93 15:07
سلام خانومی,خوبی ممنون که به وب پسرم سر زدی انشاالله به سلامتی زایمان کنی
عاطفه ومبینا(دختر عمه های مهدیار)
6 تیر 93 17:35
مهدیار جون تولدت مبارک عزیزم..........
عاطفه ومبینا(دختر عمه های مهدیار)
6 تیر 93 17:40
تولد نازنین ترین و اهورایی ترین ارمغان زندگیتان را تبریک میگوییم و بهترین آرزوها رو برای شماو نوزادتان داریم.قدم نورسیده مبارررررررررررررک
عاطفه ومبینا(دختر عمه های مهدیار)
6 تیر 93 17:45
امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید***گویی بساط عیش مداوم به من رسید***نور ستاره ای در شب تولدش***انگار که فرشته ای از ازل رسید***تولد فرشته کوچکتان مبارک......وای خدای من خیلی خیلی نازه
عاطفه ومبینا(دختر عمه های مهدیار)
6 تیر 93 17:49
صمیمانه ترین شادباش مرا برای شکفتن نو گل زیبای زندگیتان از ما پذیرا باشید........آرزو داریم که این فرزند عزیز زیر سایه ی پدر و مادرش زندگی خوش و پر باری داشته باشد......
عاطفه ومبینا(دختر عمه های مهدیار)
6 تیر 93 17:52
تولد زیباترین هدیه خدا که مانند سروشی روح بخش به زندگی تان نور امید دمید را تبریک میگوییم.قدم کوچکش برایتان پر از خیر و برکت باشد
ساجده
6 تیر 93 19:43
سلام تولد مهدیار کوچولو بهتون تبریک میگم مامانی وبابایی خدا حفظش کنه زمینی شدنت مبارک مهدیار جونم
ساجده
6 تیر 93 19:44
تولدت مبارک مهدیار کوچولو
یاسمن
8 تیر 93 19:44
تقوا یعنی اینکه اگر یک هفته مخفیانه از همه کارهای ما فیلم گرفتند و گفتند اعمال هفته گذشته ات در تلویزیون پخش شده، ناراحت نشویم... آیت الله مجتهدی
هستی مامی
9 تیر 93 12:16
من میدونم الان نی نی دنیا اومده و شما درگیرشی که نمیای..... من میدوووووونم
LEehcSp2HO_zmUKSAoLPAFO47l_cwaCh7Euu8pVkAr0.
10 تیر 93 2:43
سلام عزیزم بی صبرانه منتظر عکس نی نی هستم.رمز بده سیسمونی رو هم ببینم.
هستی مامی
17 تیر 93 11:04
نمیخوای برگردی خونت؟؟؟؟ بیا و عکس نی نی رو بزار دیگهههههههههههههههه