اقا مهدیار مامان اقا مهدیار مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

کوچولوی مامان دوست دارم

پایان 9ماهگی

1393/3/27 2:03
نویسنده : مامان مرجان
184 بازدید
اشتراک گذاری

مسافر لحظه های دیروز و هنوز و همیشه ام

پسر نازنینم،همسفر لحظه های خوب زندگیم

با حضورت به لطف خدای خوب مهربانم حسی متفاوت معنوی و معجزه ای بزرگ را در درونم تجربه میکنم.در بطنم انجاییکه جز خودم و خدای همیشه لحظاتم کسی از ان با خبر نیست،خبری دارم.

خبری پاک بی الایش رها از همه دغدغه های عصر اهن و ادم و غروب

خبری به نام تو مهدیار

خبری به وسعت جهانی که از ان می ایی

خبری به پاکی روح بزرگت که چندی پیش خدا در ان دمیده است

پسرم می کوشم که از تو از لحظه های  مشترکمان ؛ از دنیایی که قرار است در همین نزدیکی به سراغش ایی برایت قصه های زیبا  بازگویم .

می کوشم از انچه قرار است در اینده ای که در دو قدمی به انتظار قدومت نشسته است ،روایت های شیرین برایت بگویم:" من و پدرت چقدر منتظر لمس حضور و درک وجودت هستیم"

داشتنت را ارج می نهم

به مادر بودن تو افتخار میکنم

و در برابر همه اتفاق های زندگی صبور می مانم تا اولین مشقت از زندگی  صبوری باشد مهدیارم

مامان مرجان_دوستدار همیشگیت_اوکه بیصبرانه انتظارت را می کشد_در38هفته و 5روزگی(پایان 9ماهگی )

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان سمیه
27 خرداد 93 10:46
عزیزم انشالله به سلامتی پسر گلت به دنیا بیاد.
مامان مرجان
پاسخ
ممنونم گلم
هستی مامی
27 خرداد 93 11:11
سلام عزیزم خیلی منتظر بودم تا بیای و وبلاگ پسری رو آپ کنی خداروشکر که همه چی خوبه و خداروشکر که بسلامتی 9 ماه هم تموم شده و انشا الله تو همین چند روزه پسر گلت رو بغل میگیری فاطیما که نی نی اش دنیااومد انشا الله مهدیار خانهم شما رو زیاد منتظر نذاره موقع زایمانت برای منم دعا کن عزیزم بی صبرانه منتظر دیدن خبر دنیا اومدن مهدیار جان هستم
مامان مرجان
پاسخ
ببخشید عزیزم ان چند وقته درگیر چیدن سیسمونی گل پسرم بودم فرصت نکردم پست جدید بزارم.دیشب سر زدم به وبش متوجه شدم خیلی خوشحال شدم به من میگفت زودتر از خودش زایمان میکنم.اما خیلی براش خوشحال شدم ،خوش بحالش .ممنون از لطفت دوست خوبم
کاخ سیاه
8 تیر 93 16:25
آخ جون نماز جماعت تو بقیع میای ....آماده ای؟؟؟؟؟؟ بیا بخون رو شن شو...! راستی ماه مهمانی خدا مبارک........ ان شالله قدمش خیر باشه... صورتشو بیار جلو....