اقا مهدیار مامان اقا مهدیار مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

کوچولوی مامان دوست دارم

کاسه صبر مامان لبریز شده

1393/3/11 14:37
نویسنده : مامان مرجان
285 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک نازم

این روزهای اخر واقعا خسته کننده شده اما همراه با شوق دیدار و انتظار. همین شوق انتظاره که برام تحمل سختیاشو  اسون میکنه.ولی نمیدونی هر روزش برام به اندازه 10روزه.

دیگه یجورایی شمارش معکوس داره شروع میشه و من هر لحظه باید منتظر باشم که ببینم کی خدا جون به شما اجازه دنیا اومدن میده.

پسرم هنوز نتونستم نوع زایمانم رو انتخاب کنم.و این موضوع خیلی داره اذیتم میکنه واقعا گیر کردم .ازت میخوام برا مامانی دعا کنی که بتونم بهترین نوع زایمان رو انتخاب کنم . و بدون هیچ مشکلی و براحتی شما رو بدنیا بیارم گلم.

از خدابخواه که بسلامتی  بیای از دل مامان بیرون. و هیچ کدوممون اذیت نشیم.

کلافگی و خستگیم تو این روزای پایانی اجازه بهم نمیده که زود به زود بیام به وبت سر بزنم.یا حتی یه سری خبرا و اتفاقات خوب و خوش رو برات بنویسم مادر.

دیگه بی تابم بیتاب برای دیدنت بوسیدنت به بغل گرفتنت.پسرم پس کی میای؟؟؟؟؟؟

راستی

 

 

 

بابامهدی برای امروز حسابی جفتمون غافلگیر کرد،خندونکبرامون ناهار فرستاد اونم چی؟زبانیه دیزی خوشمزه

دستش درد نکنه که همیشه تو همه ی لحظات بیادمون هست و حسابی هوامونو داره

محبت

 

 

 

 

دیزی خوشمزه

 

 

پسندها (3)

نظرات (10)

الناز
11 خرداد 93 15:14
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! ----------
مامان
11 خرداد 93 15:17
23 خرداد تولد عشقمون امام زمانه ، آرزوکن و ۵ صلوات بفرست ، هدیه کن به آقامون و این پیام رو به 5 نفر بفرست تا میلیون ها صلوات نثار آقامون بشه ، آخرین حلقه نباش هزینش فقط کپی هست ، عوضش تا روز تولدش بهت کادو میده ، بسم الله نیت کن , التماس دعا
مامان فاطمه
11 خرداد 93 16:10
انشالله اين روزاي باقي مونده رو هم بخوبي و بسرعت برق و باد طي ميكنين چيزي نمونده ديگه ... ته دلم يه چيزي ميگه شما زودتر از من فارغ ميشي حالا ببين كي گفتم
مامان مرجان
پاسخ
انشاالله دوست خوبم.مرسی. وای نگو،چرا این فکر و میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هستی مامی
11 خرداد 93 19:26
سلام عزیزم ممنونم که به ویلاگ نی نی سر زدی و نظر گذاشتی نی نی من تو 33 هفته 1840 بود نمیدونم خوبه یا کمه انشا الله بسلامتی این ماه هم تموم میشه و شما نی نی تو بغلت میگیری و البته انشا الله با زایمان طبیعی
مامان مرجان
پاسخ
سلام.خواهش میکنم.اگر دکتر سونو چیزی نگفته باشه یعنی خوب بوده.انشالله .شما هم همینطور.هرچی خدا بخواد
زهرا
11 خرداد 93 20:03
مهم نیست چه اندازه می بخشیم،مهم اینست که در بخشایش ما چه مقدار عشق وجود دارد.
زهرا
11 خرداد 93 20:04
سلام عزیزمخوبی؟چه خبرا؟
مامان مرجان
پاسخ
سلام.بد نیستم.
مامان زهرا وفاطمه
14 خرداد 93 14:48
گاه دلتنـــــــگ می شوم دلتنـگتر از تمام دلتنگـــــــــی ها حسرت ها را می شمارم و باختن ها وصدای شکستن را ... نمیدانم من کدامین امید را ناامید کردم وکدام خواهش را نشنیدم وبه کدام دلتنگی خندیدم که چنین دلتنگــــــــــــــــم
مامان زهرا وفاطمه
14 خرداد 93 14:50
عاشـقانه‌ای کــوتاه….! کـه خدایـــی هســت…… خیلــی مهـربون‌تـــر از تصــور…….
مامان زهرا وفاطمه
14 خرداد 93 14:51
دیدگانت را تر کن تا همه بدانند زیر باران بوده ای....
مامان سمیه
16 خرداد 93 17:28
منم رمز میخوام؟
مامان مرجان
پاسخ
سمیه جان علت اینکه رمز گذاشتم برای اینکه هنوزعکس ها کامل نیستند،ب محض تکمیل شدنشون بدون رمز میتونی ببینی.