اقا مهدیار مامان اقا مهدیار مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

کوچولوی مامان دوست دارم

میخواهی کدامشان باشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1393/1/23 15:33
نویسنده : مامان مرجان
199 بازدید
اشتراک گذاری

امید مادر

بعضی از آدمها را باید چند بار خواند تا معنی آنها را فهمید و بعضی از آدمها

را باید نخوانده دور انداخت،

بعضی آدمها جلد زرکوب دارند ٬ بعضی جلد ضخیم ، بعضی جلد نازک و بعضی اصلا جلد ندارند!

بعضی آدمها با کاغذ کاهی نامرغوب چاپ می شوند و بعضی با کاغذخارجی .

بعضی آدمها ترجمه شده اند وبعضی تفسیر می شوند ،

 بعضی از آدمها تجدید چاپ می شوند و بعضی از آدمها فتوکپی آدمهای دیگرند !

بعضی از آدمها دارای صفحات سیاه وسفیداند وبعضی از آدمها صفحات رنگی و جذاب دارند...

بعضی از آدمها قیمت پشت جلد دارند و بعضی از آدمها با چند درصد تخفیف به فروش میرسند !

بعضی از آدمها بعد از فروش پس گرفته نمی شوند بعضی ازآدمها را باید جلد گرفت ،

 بعضی از آدمها را می شود توی جیب گذاشت و بعضی را توی کیف،

بعضی از آدمها نمایشنامه اند و در چند پرده نوشته و اجرا می شوند ،

بعضی از آدمها فقط جدول سرگرمی اند و بعضی ها معلومات عمومی ...

بعضی ازآدمها خط خوردگی و خط زدگی دارند و بعضی از آدمها غلط های چاپی فراوان!

از روی بعضی از آدمها باید مشق نوشت و از روی بعضی آدمها باید جریمه نوشت!!!

پسرم میخواهی کدام یک از اینها باشی؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ساجده
23 فروردین 93 15:32
سلام مامان خوب .ان شالله گل پسرت جز بهترین ها باشه در پناه الطاف خداوند و در سایه مامان و بابای مهربونش...
مامان مرجان
پاسخ
ساجده جان سلام.ممنونم .انشالله با دعاهای شما
ساجده
23 فروردین 93 15:51
دلم پرواز می خواهد دلم با تو پریدن در هوای باز می خواهد دلم آواز می خواهد دلم از تو سرودن با صدای ساز می خواهد دلم بی رنگ و بی روح است دلم نقاشی یک قلب پر احساسا می خواهد
ساجده
23 فروردین 93 15:51
مسکینی دیدم با کفش پاره شکر می کرد خدا را ! گفتم که کفش پاره شکر خدا ندارد !؟! گفتا یکی شکر می کرد ، دیدم که پا ندارد … خدایا شکرت
مامان مرجان
پاسخ
بار الها شکر
زهرا
23 فروردین 93 18:13
کاش میشد همدلی را قاب کرد ساکن شهر غم را خواب کرد کاش میشد نورچشمان تورا جانشین ثابت مهتاب کرد
مامان زهرا وفاطمه
23 فروردین 93 20:38
قصه از حنجر ه ایست که گره خورده به بغض یک طرف خاطره ها،یک طرف فاصله ها در همه آوازها حرف آخر زیباست آخرین حرف تو چیست ؟ تا به آن تکیه کنم حرف من دیدن پرواز تو در فرداهاست...
تارنمایی ایرج نمازی
23 فروردین 93 21:11
سلام خسته نباشید وب خوبی داریدو پستاتون خیلی قشنگ بود به من هم سری بزنید یاحق
مامان مرجان
پاسخ
سلام متشکرم.چشم حتما
سمیه
23 فروردین 93 21:12
سلام ممنون وب زیبایی دارید ممنون ک بهم سر زدید لینکی عزیزم
مامان مرجان
پاسخ
سلام.نظر لطفتونه.خواهش میکنم.بابت لینک هم ممنونم
مامان زهرا وفاطمه
24 فروردین 93 0:27
خدایا ...! گاهی تو را بزرگ می بینم و گاهی کوچک ، این تو نیستی که بزرگ می شوی و کوچک ... این منم که گاهی نزدیک می شوم و گاه دور ...!