اقا مهدیار مامان اقا مهدیار مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

کوچولوی مامان دوست دارم

اماده سازی تدارکات برا جشن ویارونه

1392/11/9 2:02
نویسنده : مامان مرجان
185 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم  امروز باید خیلی اذیت شده باشی اخه مامان از صبح ک بیدار شده تا ساعت ٢١:٣٠شب در حال کار خانه بودم niniweblog.com.اخه مامانا برا این پنج شنبه جشن  ویارونه niniweblog.comگرفته برام.برا همین بابا مهدیniniweblog.com زحمت کشید روز جمعه ای ک گذشت دکوراسیون خونه رو عوض کرد مبلارو جابجا کردو تخت مون رو ک بخاطر مهمونی تابستون جمع کرده بودیم و وصل کرد.مامانی امروز گردگیریniniweblog.com و جاروبرقی niniweblog.comکردم ولباسشویی رو روشن کردمniniweblog.com و داخل ویترین و جابجا کردم و مجسمه و هر چیز شکستنی رو از دسترس بچه ها جمع کردم .

فردا بعداز ظهر هم مامانا و دایی ماهانniniweblog.com رو بابا مرتضی میارهniniweblog.com خونمون تا اخر شب اش رو بار بذاره.البته قراره ابجی مریم و مهتاب و مرضیه  و عزیز هم بیان .هرچند ک مامانا امروز ک باهاش حرف زدم همه کاراش رو مثل:درست کردن سالاد الویه و پختن حبوبات اش و مواد ماکارونی رو انجام داداه.اما خوب کارایی مثل:قالب زدن الویه ها و تهیه سالاد کاهو و برانی درست کردن ماکارانی مونده ک فردا انجام میدیم.خرید شیرینی هم سپردیم به ابجی مرضیه .میوه رو هم ک بابامهدی و مامانا میرن میخرن .برا شام هم قورمه سبزی درست کردم و داره روی اجاق گاز میپزه.

خدارو شکر کارا خوب پیش رفته انشاالله خوش بگذره .niniweblog.com

بازم مامان  و ببخش اگه امروز اذیت شدی.niniweblog.comممنون عشق مامان دوست دارم.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)