اقا مهدیار مامان اقا مهدیار مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

کوچولوی مامان دوست دارم

سونوگرافی غربالگری

1392/9/24 20:47
نویسنده : مامان مرجان
146 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان

دلم برات ی ذره شده .بالاخره ٢٤ام اذرهم از راه رسید و من و بابایی دست در دست هم رفتیم سونوگرافی.از ساعت ٨صبح رفتیم  وساعت١١نوبت به ما رسید.

بابایی بار اولش بود و برا دیدن شما بیتاب .خلاصه بگم ک داخل اتاق اقای دکتر شدیم و بعد از دراز کشیدنم دکتر گوشی رو رو دلم گذاشت وای ک الهی قربونت بره مادر چقدر بزرگ شده بودی .

بابا مهدی ک میخکوب مانیتور شده بود و یه لحظه چشم از مانیتور برنمیداشت .دکتر صورتت و دست و پاهات رو نشونمون داد و گفت خداروشکر سالم و سلامته نی نی تون  ماهم خیلی خدارو شکر کردیم .

دوستدارم عشقم همیشه برای سلامتیت و عاقبت بخیریت دعا میکنم

نی نی مامانسونو گرافی غربالگری با حضور بابا مهدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا
29 مرداد 93 11:11
سلام همه ی مطالبتو خوندم الهی همیشه سایتون بالا سر نینیتون باشه به ماهم سر بزنید تازه عضو شدم
مامان مرجان
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم.باشه چشم.