اقا مهدیار مامان اقا مهدیار مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

کوچولوی مامان دوست دارم

اموختن درس زندگی از اتفاقات خوب و بد

1392/9/17 20:11
نویسنده : مامان مرجان
209 بازدید
اشتراک گذاری

 

نازنین مادر ، آموختن از اتفاق های خوب و بد زندگی شالوده خلقت است و من و تو هر که

مسافر این سرزمین است باید بکوشیم تا از لحظه لحظه آن درس بیاموزیم،

دردانه ام زنگی تقابل همه ی این چیز هاست و تو اگر بتوانی همه ی خوبی ها را در کنار همه بدی ها و

کاستی ها باور کنی و با باور آن زندگی نمایی ، مرد برنده این میدانی...

و آرزوی مادر پیروزی توست ، درک دقیق و صحیح از آنچه در اطرافت رخ می دهد

و دعای خیرم برای تو از اکنون تا همیشه داشتن نگاه مهربان خدا در جای جای زندگی تو نازنین است

 

دعا کن مرا ، دعای تو خوب است

سلام عشق مامان

این چند هفته خیلی اذیت شدم و نگران و بی تاب بودم .دیگه فردا همه چی معلوم میشه .البته ازمایشگاه ١٥شعبان رفتم ازمایش دادام حتی دوبار ازم رو تکرار کردن

خدارو شکر جواب منفی بود اما مردم و زنده شدم تا زمان جواب ازمایش و بگیرم.اما برای اینکه خیالمون راحت شه خانم دکتر گفت سازمان انتقال خون هم برم  یکبار دیگه و برای اخرین بار از بدم  فردا جواب ازمایش حاضره بابا مهدی باید بره ساعت ده جواب و بگیره .برعکس این چند هفته ک کلی بیقراری کشیدم و از نگرانی هزار بار مردم امشب خیلی ارومم .نمیدونم چرا؟اما حس میکنم ی جورایی حاجتم رو از خدا گرفتم و همه این ماجرایی ک تو این چند وقته گذشته همش ی اشتباه کوچیک یا شاید ی ازمون الهی بزرگ بوده.امیدوارم تو این ازمون سرافراز شده باشم.

 

عشقم

جواب ازمایش و بابایی گرفت خداروشکر منفی بود هفت تا دکتر از رو تکرار کرده بودن خداروشکر سالم سالم بودم و هستم .همش ی اشتباه بود ی سهل انگاری از ازمایشگاه لرزاده خدا خیرشون بده ک دو سه هفته زندگیمو  ارامشم رو ازم گرفتن .اما از ی بابت هم خوب شد دیگه به سلامتیم پیش از پیش اهمیت میدم .دوست دارم عشقم  تمام این ماجرا برات نوشتم تا اون روزی ک بزرگ شدی  بخونی تا شما هم حواست رو بیشتر جمع کنی و مراقب سلامتیت باشی و در ارتباط با دیگران دقت کافی رو بکنی تا خدای نکرده مشکلات جبران ناپذیری برات پیش نیاد.

سلامتیت و تندرستیت را از خداوند متعال خواستارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)