اقا مهدیار مامان اقا مهدیار مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

کوچولوی مامان دوست دارم

رفتن به ازمایشگاه

1392/8/1 9:11
نویسنده : مامان مرجان
168 بازدید
اشتراک گذاری

 صبح بخیرفسقلی مامان

من و بابایی صبح امروز ساعت حدود ٨:٣٠ رفتیم ازمایشگاه لرزاده ،مامانی ازمایش خون دادم .

جوابش امروز ساعت ٥ حاضر میشه .قرار شد خودم برم بگیرم .

ی جورایی خیالم راحته ک جواب همونیکه میخوام .

اما از طرف دیگه میترسم همه اینا ی توهم بوده باشه . میخوام امیدواری به خودم ندم ک بعدا اگر.......

اما نمیتونم همش دلایلی تو ذهنم میاد ک حضورت رو بیش از پیش باور میکنم.

امروز میخوام حسابی خودمو تا بعداز ظهر مشغول کنم تا ساعتا برام سخت نگذره.

«خدا کنه امروزخوب تموم شه , نه زود» 

 

چ حس شیرینی میتونه باشه وقتی بفهمی داری مادر میشی.

 خدا جون یعنی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان صدف
1 آبان 92 10:00
پیشاپیش بهت تبریک میگم عزیزم.
این حس فوق العادست.
من درکت میکنم


خیلی ممنون. بله واقعا فوق العاده اس