اقا مهدیار مامان اقا مهدیار مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

کوچولوی مامان دوست دارم

مسمومیت بارداری

1393/2/4 7:39
نویسنده : مامان مرجان
272 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گل مامان

امیدوارم حالت خوب باشه ،این چند روزه مامان خیلی نگرانم.سه شنبه رفتیم دکتر برای چکاپ وضعیت شما.بعداز شنیدن صدای قلبت و اندازه گیری فشار رفتم روی ترازو چشمت روز بد نبینه در عرض یک هفته به صورت تعجبی ٤کیلو اضافه کرده بودم .نمیدونی با خانم دکتر شاخ دراوردیم اخه تو ی هفته ٤کیلو غیر ممکنه.

خانم دکتر گفت این اضافه وزن غیر طبیعی نشون دهنده علایم مسمومیت بارداریه.ممکنه دچار فشار خون بارداری شده باشهی.اما تو تمام این هفت ماه همیشه فشارم ١١روی هفت بوده واین یعنی عالی بوده.

حتی دچار ورم دست و پا و صورت هم نشدم.

خلاصه بعد از انجام ازمایش ادرار٢٤ساعته هم متوجه شدیم پروتیین هم دفع نمیکنم . و به ظاهر فعلا مشکلی نیست.اما در استانه این مسمومیت قرار گرفتم .و باید مراقبت های لازم انجام شه که خدای نکرده مشکلی برامون پیش نیاد.

فعلا هم دکتر به مامان استراحت داه .دوعدد امپول هم داد که در ظرف ٢٤ ساعت هردو رو زدم که اگر قرار شد زودتر بدنیا بیای ریه هات باز شده باشن.و مشکلی برات پیش نیاد.

خیلی دل نگرانتم.دروغ نگم یه ذره ترسیدم.هم دوست دارم روی ماهت روزودتر ببینم و روزانه شاهد سلامتیت باشم.از طرفی هم دلم نمیخواد زودتر از موعد بدنیا بیای.مجبور شی چند وقتی تو دستگاه باشی .همه چیز رو مثل همیشه سپردم به خدا.

فقط امیدوارم حالت خوب باشه . بسلامتی بیای تو دل مامان.از خدا بخواه پسرم این چند وقت هم به خوبی بگذره و زمان وصالمون زودی سر برسه و خیال مامان از هرجهت راحت شه.

دوستت  دارم پسرم.کسی که همیشه قلبش برات میزنه و دلواپسته مامان مرجاناولین سونو گرافی در سال1393

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان سيدکوچولو
4 اردیبهشت 93 8:36
سلام مامان گلي خوبي؟ من شما رو لينک کردم شما هم لينکم کن اميدوارم گل پسرت به موقع و سالم به دنيا بياد و دل شما رو خوشحال کنه
مامان مرجان
پاسخ
سلام عزیزم.فعلا خوبیم .خداروشکر.حتما لینکتون میکنم.ممنون از دعای خیرتون
مامان زهرا وفاطمه
4 اردیبهشت 93 10:18
همیشه رو به نور بایست اگر میخواهی تصویر زندگی ات سیاه نیافتد ... . . . فاصله ی تابش خود را بر دیگران تنظیم کن ... خداوند خورشید را در جایی نهاده که گرم کند ولی نسوزاند!
مامان زهرا وفاطمه
4 اردیبهشت 93 10:26
هر جور میتونی بمون من با تو سازش میکنم هر بار میگفتم نرو اینبار خواهش میکنم با زخم تنهاتر شدن محتاج تسکینم نکن تنهاتر از من نیستی تنها تر از اینم نکن با گریه های هرشبم دنبال مرهم نیستم اینبار بشکن بغضمو فکر غرورم نیستم کی گفته این خواهش منو تو چشم تو کم میکنه این التماس آخرم خیلی بزرگم میکنه باور نکن راضی بشم چون دوستت دارم بری انقدر درارو وا نکن من که نمیزارم بری یک عمر من پر پر زدم چون درد دوری کم نبود اینا که میگم یک شب از چیزی که حس کردم نبود با گریه های هرشبم دنبال مرهم نیستم اینبار بشکن بغضمو فکر غرورم نیستم کی گفته این خواهش منو تو چشم تو کم میکنه این التماس آخرم خیلی بزرگم میکنه
مامان فاطمه
4 اردیبهشت 93 13:53
سلام عزيزدلم اميدوارم كه اين مشكل بزودي زود برطرف بشه و گل پسرت رو همون زمان مقرر بغل بگيري دل نگران نباش عزيز ترس به دلت راه نده توكلت به خدا باشه . ازمايشت هم كه خوب بوده انشالله كه چيزي نباشه
مامان مرجان
پاسخ
سلام .انشاالله.ممنون برام دعاکن عزیزم.
مامان موعود
4 اردیبهشت 93 17:19
سلام عزیزم آخی نگرانت شدم ولی توکلت به خداباشه امیدوارم هر چی خیره برات پیش بیاد ترس هم به دلت راه نده انشا الله مهدیارت سر وقت میاد بغلت برات دعا میکنم برام دعا کن خدانگهدارت
مامان مرجان
پاسخ
سلام دوست خوبم. ممنون،همیشه توکلم به خداس.چشم.ازدلگرمیت ممنونم
زهرا
4 اردیبهشت 93 17:49
سلام.مرجان جون ممنون که سرزدی خوشحالم کردی.مطالبت خوبه .باتبادل لینک موافقم .لینکی .لینکم کن.
مامان مرجان
پاسخ
سلام عزیزم.خواهش میکنم.چشم لینکی
عاطفه ومبینا(دختر عمه های مهدیار)
4 اردیبهشت 93 19:08
عزیزم ما هم وقتی این خبرو شنیدیم خیلی ناراحت شدیم........اما نگران نباش عزیزم ایشالا پسر داییمون سالم سالم به دنیا میاد
مامان مرجان
پاسخ
ممنون انشالله برامون دعا کنید.
مامان ناهید
6 اردیبهشت 93 14:08
سلام عزیز دلم نگران نباش.تو بارداری اتفاقای زیادى میوفته.فقط نگران نباش.استرس بدترین چیزه.توکلت به خداس نگران نباش.ایشالا استراحت کنی سر وقت نی نی گلت رو بغل میکنی.
مامان آزیتا
11 اردیبهشت 93 0:12
توکلت به خدا باشه عزیزم با اجازه لینکتون کردم
مامان مرجان
پاسخ
حتما همین طور هم هست.خواهش میکنم
مامان سمیه
15 اردیبهشت 93 15:58
سلام عزیزم امیدوام حالت خوب شده باشه.خواهش میکنم منو دعا کن سخت محتاج دعا هستم.
مامان مرجان
پاسخ
سلام مامانی،متشکرم.اگر قابل باشم چشم.انشالله مشکلت رفع شه نگران نباش هیچی نیست.توکلت به خداباشه