اقا مهدیار مامان اقا مهدیار مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

کوچولوی مامان دوست دارم

رویای شبانه تو

1392/12/22 22:23
نویسنده : مامان مرجان
193 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم،

 دقایق و ساعات و روزها می گذرند و همه آرزوهایم، تمام امیدهایم و تمام دعاهایم را برای تو

 به یادگار می گذارم.

 برایت از یگانه بی همتا ایمان، سلامتی، سعادتمندی، موفقیت، خوشبختی و عشق را

 خواستارم.

 تمام وجود من تمام خوبی های دنیا را برایت آرزو می کنم ... دوستت دارم

 

و خداوند را بخاطر این لطف بی کرانش سپاس می گویم...

خدایا شکرت

 

پسر نازم

دیشب خواب قشنگی دیدم نمیدونی چه حال و هوایی بهم دست داد. اخه خواب شما رو دیدم به دنیا اومده

بودی وای ک چقدر خوشگل بودی .سفیدرو، چشمای درشت ،لب و دهن و بینی کوچولو داشتی. چقدر اروم

بودی پسرم فقط من و نگاه میکردی. چه حس شیرینی بود امروز هرچی چشمامو میبستم یاد خوابت میافتادم و

اون قیافه زیبایت برام تجسم میشد.هیچوقت این خواب قشنگ ازیادم نمیره.(مثل اولین خوابی ک تورو، پسر نازم و

دیدم و فهمیدم اومدی تو دلم)الهی قربونت برم مادر

دوست دارم عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهرا
23 اسفند 92 11:42
سلامممنون از پیشنهادتالان سر بزن ببین چطوره؟!راستی متن پر از حسی بود
مامان مرجان
پاسخ
خواهش میکنم .حتما سر میزنم .ممنون از نظرت
زهرا
23 اسفند 92 11:45
عزیزممهدیارخوشگلم،منتظرتیم!!
مامان مرجان
پاسخ
دختر عموی خوبم بازم ازت ممنونم.و بیصبرانه مشتاق دیدارت
زهرا
23 اسفند 92 18:50
می تو!
زهرا
25 اسفند 92 23:26
سلام*ممنون از پیشنهادات***آره راست میگی اگه این عکس گذاشتنو یاد بگیرم مطلبای کوتاه تر اما متداول میذارم*راستی چشم،منم اگه نظری داشتم میگم