اقا مهدیار مامان اقا مهدیار مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

کوچولوی مامان دوست دارم

احساس مامان

1392/11/30 21:09
نویسنده : مامان مرجان
165 بازدید
اشتراک گذاری

مهدیارمادر ، پسر مقدس و مهربانم

 

گفته بودم این روزها به یمن حضورت پیامبر خدای مهربانم شده ام و مغرور و مفتخر معجزه اش را در بطنم

می پرورانم ،

به یمن قدوم کوچک و مبارکت روزی پا و زلال و حلال از سوی خدای مهربان قسمت  سفره کوچکمان شد

 

 

و به یمن حضورت کلبه سبز و کوچکمان اندکی بزرگ تر ، پر نورتر و قطعا با برکت تر شد،

اری نازنین اندکی دورتر  هنگامی که هنوز پا به عرصه این دنیا نگذاشته ای کوچی کوچک از کوچه ای در

همین نزدیکی به کوچه ای اندکی دورتر خواهیم داشت و .......

کلبه سبز مهربانمان را در کنار هم گرم خواهیم نمود، من و دردانه مادر و پناهمان بابامهدی مهربان

 

پسر قشنگم

دلم برات خیلی تنگ شده خدا کنه روزا زود بگذرن تو بیای پیش مامان بیتابتم.niniweblog.com

الهی قربونت بره مادر که انقدر اقایی.مامانی رو اذیت نمیکنی.niniweblog.com

 

بهت افتخار میکنم پسرکم

niniweblog.com

 

دوستدارم عشق مامان niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)