اقا مهدیار مامان اقا مهدیار مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

کوچولوی مامان دوست دارم

گزارش امروز و شیطونی نی نی

1392/11/4 23:01
نویسنده : مامان مرجان
207 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم ؛niniweblog.com

بابا مهدیniniweblog.com امروز صبح رفته بود برا مامانی ک وقت بگیره تا برم پیش خانم دکترniniweblog.com برای

پیگیری سلامتی شما سرراه هم ی نون بربری کنجدی خوشمزه گرفته بود .

ی صبحونه خیلی خوشمزه هم برا مامان نی نی تهیه دید .واقعا دست بابا مهدی درد نکنه همیشه به

فکرمون هست و هوامونو خیلی داره

من ک خیلی دوسشدارم niniweblog.com

بدون اون ی لحظه هم نمیتونم زندگی کنم و اصلا طاقت دیدن ناراحتیشو ندارم .

انشاا..خدا جفتتونو به من ببخشه .

تو هم  ک دیگه نگو برات میمیرم همه جونمی.niniweblog.comحاصل عشق مهدیمی.niniweblog.com

 

راستی یادم رفت بگم :

امروز ک پیش خانم دکتر رفتم niniweblog.comبعد از دیدن ازمایش غربالگری  گفت بریم صدای قلب نی نی نازمامان و

بشنویم .

خیلی شیطونی کردیا ١٠دقیقه طول کشید تا افتخار پیدا کردیم قشنگترین صدای قلب دنیا رو بشنویم .

اما بگم ک کلی مامان و ترسوندی

 اخه هی خانم دکتر گوشی مخصوص رو هرجا میذاشت خبری نبود .دیگه داشتم یواش یواش میترسیدم niniweblog.com

ک بالاخره گیر افتادی وتسلیم خانم شدی .niniweblog.com

الهی قربونت برم مادر وقتی صدای قلبت رو شنیدم انگار دنیا رو بهم دادنniniweblog.com.

تند تند و پشت سر هم میزد

انگار انقدر دویده  بودی niniweblog.comک دیگه نفسی برات نمونده بودniniweblog.comیا شایدم

کوسه دنبالت کرده بوده niniweblog.comیا اینکه توپ بازی میکردی؟؟niniweblog.com

عشق مامان دلم برای دیدنت ی ذره شده دوستدارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)