اقا مهدیار مامان اقا مهدیار مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

کوچولوی مامان دوست دارم

با خبر شدن عمه ها و باباجون و مامان جون از فسقلی توراهی

1392/9/25 21:03
نویسنده : مامان مرجان
259 بازدید
اشتراک گذاری

عمرم ماچ

امروز عمه  لیلات زنگ زده بود تا حالمون رو بپرسه ک بالاخره با کلی استرس و خجالت niniweblog.comتونستم بگم ک نی نی خوشگلم تو راههniniweblog.com وتا چند ماهه دیگه میاد پیشمون.niniweblog.com

البته بگم خجالتم برای وجود شما نبودااااااا

برای این بود ک نمیدونستم باید چطور خبر بدم یا اصلا بگم .اما به هر حال گفتم ک داری عمه میشی.باورش نشد و فکر کنم انقدر خبردادنم غیر منتظره بود ک به محض شنیدن عمه گفت کی؟؟؟منم گفتم خب دارین با من حرف میزنین دیگه .

خوشحال شد و بارها تبریک گفت و ارزوی سلامتی برات کرد و گفت خودم به همه خبر میدم .ک حدود ٢٠دقیقه بعد تلفنا شروع شد.عمه ها یکی یکی زنگ زدن و کلی ذوق کردن و تبریک گفتن.niniweblog.comباباجون و مامان جون هم ک خونه عمه معصوم بودن زنگ زدن و خواستن مارو از نزدیک ببینن ماهم با بابایی رفتیم اونجا اوناهم اشکی ک تو چشماشون حلقه بسته بود تبریک گفتن و کلی ماچ و بوسه کردن منو بابارو .

خلاصه بگم ک امروز همه رو شاد و خوشحال کردیم .قلبniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)