اقا مهدیار مامان اقا مهدیار مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

کوچولوی مامان دوست دارم

دعا ی مامان برای نی نی دار شدن و بی خبر از بودنش

1392/9/3 18:51
نویسنده : مامان مرجان
153 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان باورم نمیشه تمام این مدتی ک  در حال برنامه ریزی  برای اومدنت بودم و دعا

 میکردم ک بیای تو دل مامانی و برات یادداشت میذاشتم  شما تو دل مامانی بودی و من بی خبر

 بودم چ لحظه هایی رو باهم گذروندیم:رفتن به قم و خونه عمه

لیلآ،زیارت حضرت معصومه ، زیارت امام زاده موسی مبرقع و چهل اختران ،مسجد جمکران ،زیارت

حرم حضرت عبدالعظیم تو روز عرفه با عمه هات،رفتن به  نماز جماعت در مسجد فومنی .

درست لحظاتی ک ارزوم بود ک ای کاش نی نی مامان الان بود ،

بودی عشق مامان ،بودی.............................

 

ارزوی سلامتی برات دارم فسقلی مامان  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)