اقا مهدیار مامان اقا مهدیار مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

کوچولوی مامان دوست دارم

اینم جمعه مهدیار با بابایی و مامانی

1393/5/24 17:56
نویسنده : مامان مرجان
212 بازدید
اشتراک گذاری

اگه گفتی بابایی داره چکار میکنه که من اینطوری بهش خیره شدم؟؟؟؟؟؟؟متفکرسوال

بیا در گوشت بگم.بیا جلوترهیسبه کسی نگیا!!!!!!!!!!ترسو

 بابا مهدیییییییییییییم  دارههههههههههه  نی نای نای  میکنه برام.خجالت


بابا یکی به داد من برسهههههههههههههههههههسکوت

مامان جان حالا عکس انداختن و ول کن بیا من و درست کنشاکی

نگاه کنا..................شاکی

حتما باید اون یکی پام هم بیارم کنارش که جامو درست کنید؟؟؟؟؟؟؟؟

اینم اون یکی پامقهر

اینم یه مدل دیگه از خوابم..............خواب

اینم عکسی که دختر عموم ازم گرفته متفکر

دستت درد نکنه فاطمه جون که مراقبم بودی تا مامانیم کاراش رو بکنه .بوس

 

پسندها (7)

نظرات (14)

عاطفه
24 مرداد 93 19:13
آخیییییییییی.الهی فداش شم.عالی بود مرجان جونمخدانکنه عزیزم،مرسی
عاطفه
24 مرداد 93 19:17
*عمه معصومه و عمه زینب*
24 مرداد 93 19:33
وااای خدا چقد پسرمون نازه. . .
مامان مرجان
پاسخ
بله خب به بابا مهدی جونش رفته دیگه
*عمه معصومه و عمه زینب*
24 مرداد 93 19:42
امروز اومدیم و همه ی پست ها رو خوندیم.عاشقتیم مهدیار جونممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان مرجان
پاسخ
لطف کردید بازهم سر بزنید.جیگرتونوووووووووووووووووووووووووووو
مامان زهرا و فاطمه
25 مرداد 93 11:47
من که در تنگ برای تو تماشا دارم با چه رویی بنویسم غم دریا دارم؟ دل پر از شوق رهایی ست،ولی ممکن نیست به زبان آورم آن را که تمنا دارم
مامان زهرا و فاطمه
25 مرداد 93 11:49
یک شب عاشقانه میخواهم...! عشق باشدوعشق باشدوعشق من باشم و او... خدایم را می گویم....
عاطفه
25 مرداد 93 17:31
_████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
مامان زهرا و فاطمه
25 مرداد 93 19:34
وقتی نیستی فقط به یک چیز فکر می کنم رفته ای همسایه ی درخت باشی شادی هایت را کنار غم هایش بگذاری رفته ای گاه و بی گاه در خواب پرنده ها دانه بپاشی به شاخه های لبریز از برگ سر و سامان بدهی کار تو همین است کار تو بوسیدن شکوفه هاست وقتی نیستی باز هم من به خوشبختی نزدیکم همین لبخندهای زیبایت از دورهای دورهای دور دست هایم را می گیرد و کنار آینه می نشاندم...
Reyhaneh
25 مرداد 93 21:07
عزیزم به دنیا خوش امدی ... امیدوارم همیشه زیر سایه پدر و مادر مهربانت سلامت باشی
مامان مرجان
پاسخ
ریحانه جان ممنونم ما هم برای شما ارزوی خوشبختی داریم.
Reyhaneh
25 مرداد 93 21:34
مرسی مرجان خانم
فاطمه
26 مرداد 93 13:06
من همون لحظه خونتون بووووووووووووودم
فاطمه
26 مرداد 93 13:07
مامان زهرا و فاطمه
26 مرداد 93 16:36
──██────(▒)(▒) ──██───(▒)(♥)(▒) ─▄██▄▄█─(▒)(▒) ─── ─── ▄███▄ ─── ──███─███─(▒)(▒) ─── ──▀██▄██▀(▒)(♥)(▒) ─── ────███───(▒)(▒) ─── ─────── ▀██─██▀ ─── ──────── ██─██─(▒)(▒) ─── ──────── ▀█▄█▀(▒)(♥)(▒) ─── ──────────▀───(▒)(▒) ─── ────────── -─██▀▀▀█ ─── ──(▒)(▒)──────██▄█──(▒)(▒) ─── ─(▒)(♥)(▒───-──██▀█─(▒)(♥)(▒) ─── ──(▒)(▒)──────██▄▄▄█(▒)(▒) (¸.•´¸.•*´¨) ¸.•´¸.•*´¨) (¸.•´¸.•*´¨) (¸.•´¸.•*´¨) ─── ────────-── -─██▀▀▀█ ─── ──(▒)(▒)──---─ ─██▄█──(▒)(▒) ─── ─(▒)(♥)(▒) ─-----─██▀█─(▒)(♥)(▒) ─── ──(▒)(▒)──────██▄▄▄█(▒)(▒) ─── ─────── ▀██─██▀ ─── ──────── ██─██─(▒)(▒) ─── ──────── ▀█▄█▀(▒)(♥)(▒) ─── ──────────▀───(▒)(▒) ─── ─── ▄███▄ ─── ──███─███─(▒)(▒) ─── ──▀██▄██▀(▒)(♥)(▒) ─── ────███───(▒)(▒) ─▀██▀ ──██────(▒)(▒) ──██───(▒)(♥)(▒) ─▄██▄▄█─(▒)(▒)