اقا مهدیار مامان اقا مهدیار مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

کوچولوی مامان دوست دارم

الهی فدات شم مهدیارم

1393/5/22 14:6
نویسنده : مامان مرجان
313 بازدید
اشتراک گذاری

خواب بعد از حموم چه کیفی داره خواب آلوداونم اگه صبح زود ببرنتخوابخواب بعداز حموم چه کیفی داره

اخجون داریم میریم مهمونیخندونکراستی حلقه ام داره میفته خندهداریم میریم مهمونی

دیشب عمو رضا و عمو احمدم اومدن خونمون منو ببینن،خواب بودم غمگینراستی عمو احمد تولدت مبارکجشنعمو رضا و احمدم اومدن دیدنم من خواب بودم

امروزهمسایه هامون اومدن خونمون دیدن منخجالتمامانمم لباس خوشگل تنم کردهتشویقامروز همسایه هامون  اومدن دیدنم

پسندها (5)

نظرات (6)

سحر مامان كاترين
22 مرداد 93 14:18
سلام عزيزم به منم سربزن
مامان مرجان
پاسخ
سلام عزیزم،حتما
زندگی از آ...تا...ی
22 مرداد 93 15:27
سلام دوست عزیزم. مدتی است که بخش مشاوره خانواده و ازدواج سایت زندگی از آ...تا...ی راه اندازی شده است. چنانچه سوالی دارید در قسمت نظرات مطرح کنید تا پاسخ داده شود همچنین خوشحال می شویم نظر خود را در مورد پرسش و پاسخ ها مطرح کرده و در صورت امکان تجربیات ارزشمند خود را در اختیار خوانندگان قرار دهید. با آرزوی خوشبختی برای همه ی شما عزیزان
فاطمه
23 مرداد 93 19:12
واقعا خواب بعد از حموم خیلی حال میده
مامان مرجان
پاسخ
پس معلوم شد به کی رفته
فاطمه
23 مرداد 93 19:13
راستی عجب حالی داد اومدیم خونتون
مامان مرجان
پاسخ
به ماهم خوش گذشت بازم بیایید
عاطفه
24 مرداد 93 19:26
مامان سيدعليرضا
27 مرداد 93 7:39
ماشاالله هزار ماشاالله چه زود بزرگ شده مهديار جون ان شاالله هميشه سلامت و سرزنده باشه يعني ميشه ماه ديگه منم ني نيم تو بغلم باشه راستي عزيزم گفته بودي پشه بند عليرضا رو از کجا گرفتم من از کرمان گرفتم اگه خيلي دوستش داري برات بخرم پست کنم اگه خواستي تعارف نکن...
مامان مرجان
پاسخ
دوست خوبم خوشحالم کردی نمیدونی وقتی یکی بهم میگه پسرم بزرگ شده چقدر ذوق میکنم .انشاالله تا یک ماه دیگه حس میکنی این احساس شیرینو.باشه ممنون اگه تو تهران پیدا نکردم حتما بهت میگم.مواظب خودت و اقا سید باش.