اقا مهدیار مامان اقا مهدیار مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

کوچولوی مامان دوست دارم

در واپسین لحظات سال 1392

1392/12/29 13:08
نویسنده : مامان مرجان
174 بازدید
اشتراک گذاری

باران می بارد، به حرمت کداممان؟ نمی دانم!!!!!

من همین قدر می دانم که باران صدای پای اجابت است

خدا با همه جبروتش ناز می خرد

نیاز کن............................

پسرم ، این روزها که بی تعلق از همه چیز در جایی میان پاکی و عظمت آسمان و  رهگذر زمین ، می کوشی

تا زندگی را بیاموزی  با تمام وجود ، بی وقفه و منسجم به لحظه آمدنت می اندیشم.

به روزی که در همین نزدیکی ها، سروش آمدن سر خواهی داد و تمام دستان خالیم را پر از حس  قشنگ

بودنت خواهی کرد.

مهدیارم  چه خبر از آن سوتر ها!!!

رنگ و بوی خدا مدتی است به واسطه زمینی شدنم چون همیشه نیست هر چند معجزه وجودت خواسته و

ناخواسته دستانم را به آسمان می برد تا شاکر نعمت های بیکران پروردگارم بمانم .

 خدایم خوب است ؟؟ از آنجاییکه لطفش به روزگارم دایم است قهرش را تاب ندارم و نمی فهمم ، دوستم

دارد؟؟؟

 بگو دارد مادر،، که اگر نداشت فرشته آسمانی خود را  هدیه قشنگ این روزهایم نمی کرد...............

برایم دعا می کنی مادر؟؟

دعا می کنی لااقل این روزها که پیامبر شده ام و معجزه حمل می کنم عطر خوب خدا در دقایقم موج بزند و

حضورش در لحظاتم پررنگ و موثر باقی بماند.

دعایم کن پسرم ، دعا کن در سال نو به واسطه حضور پاکت عظمت نعمت هایش را شاکر باشم و کفران نعمت

هایش موجب رنجش نگاه پروردگارم نگردد.

 

پسرم ، مهدیار مادر

نوروز پاسداشت عشقهای کوچکی است که زنده مانده اند و روز تعظیم در برابر عشق های
بزرگی که عظمت را کوچک می دانند.

پس به تو در نوروز سلام می کنم که بزرگترین عشق این کوچکی .

لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید

رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن

روزهایت رنگارنگ

 پیشاپیش سال نو مبارک 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان موعود
29 اسفند 92 12:25
سلام خانومی خوبین؟نی نی گلتون خوبن؟ متنهایی که تو وبلاگ گل پسرتون میزاریم خیلی زیبا و دلچسبن و من غبطه میخورم به این ذوق هنریتون سال نو رو بهتون تبریک میگم و امیدوارم سالی سرشار از خوبی پیش رو داشته باشن و نی نی گلتون رو بغلتون بگیرین برای من و نی نی و باباش هم مخصوص دعا کنین خدانگهدارتون
زهرا
3 فروردین 93 0:17
خدایا آغوش گرمم باش بگذار فراموش کنم لحظاتی را که در سرمای دلتنگی می لرزیدم ***** سلام،چه خبر!سال نوتون مبارک،امیدوارم سال خوبی داشته باشید
محمد
4 فروردین 93 11:49
انشا الله به سلامتی پسر دائی گلمون.
ساجده
4 فروردین 93 20:26
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **نوروزت مبارک**
مامان مرجان
پاسخ
ساجده عزیز ممنونم.من هم برای شما بهترینها را ارزومندم
ساجده
4 فروردین 93 20:27
پروردگـــــــــــــــارا … مـــــــــــــــرا بضاعت به قدری است … که نمیدانم در حق دوستـــــــــــانم چه دعایی کنم … اما میدانم که تو از حال آنان آگاهی … پس بهترین هـــــــــا را برایشان آماده ساز… که خزانه تـــــــــــــو هرگز خالی نمیگــــــــــردد …
مامان مرجان
پاسخ
الهی امین