اقا مهدیار مامان اقا مهدیار مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

کوچولوی مامان دوست دارم

عاشقانه ای برای بابا

1392/11/30 15:18
نویسنده : مامان مرجان
192 بازدید
اشتراک گذاری

همسر خوبم فضای سینه ام را از بوی دل انگیز عشق عطر اگین کردی

میخواهم تا ابد در کنارم باشی و بدانی نبض من،بعداز عشق به خدا،برای تو می تپد

دومین سالگرد پیوندمان و دومین سالگرد زندگی مشترکمان را گرامی میدارم .........

.

 

 مهدی عزیزم ، دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثارت کنم 

       در 20 بهمن  این بهترین بهانه است تا بگویم :

بهترینم به ماندگاری ستاره های آسمان  همیشه دوستت دارم

زندگی رادر کنار تو میستایم ٫ و تا ابد در کنارت میمانم ..

 

پسرم

یکشنبه شب باباجون و مامان جون با عمه وجیهه و عمه لیلا و محمد و مجید برای تبریک سالگرد ازدواج من و بابایی اومدن ی سر خونمون .

در ضمن زن عمو اعظم و فرشته هم با عمو احمد و زهرا و فاطمه و زینب کوچولو بهمون ملحق شدن .شب خوبی بود بهمون خوش گدشت .

راستی از صبح هم کلی اس ام اس برام اومدیا تلفن زده شد ک همش تبریک بود ار طرف شیما؛مامانا؛دایی احسان؛ابجی مرضیه و مهتاب؛خاله مهین و شقایق ؛فریبا و خانم امیری وعمه معصوم و  عاطفه،خلاصه بگم ک کلی سورپرایز شدم اخه اصلا فکر نمیکردم دومین سالگرد ازدواجمون تو یاد کسی مونده باشه .دست همگیشون درد نکنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محمد
4 فروردین 93 12:00
مبارک باشه
مامان مرجان
پاسخ
سلامت باشید