اقا مهدیار مامان اقا مهدیار مامان ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

کوچولوی مامان دوست دارم

مهدی جان تولدت مبارک

1392/8/2 17:21
نویسنده : مامان مرجان
175 بازدید
اشتراک گذاری

تفاوتي ديگر به بهانه­ي تقارني فرخنده

 امروز بهانه اي بزرگ براي شاد بودن و خنديدن و شانه با لا انداختن دارم

امروز طليعه ي زيباي سحرگاهان درخشان تر و زيباتر از هميشه متفاوت مي تابد تا از دل ارديبهشت پروردگار

موجودي با لطافت بهشت تقديم لحظه هايم كند

آري موجودي در راه است، مسافري دوست داشتني كه  همسفر سفر زندگيم خواهد ماند و با مهرباني

ابدي و وصف ناپذير واژه به  واژه صبوري را برايم معنا خواهد كرد

بهترين معلم صبوري لحظه هاي زندگيم از راه آمده است ،

مولود فرخنده اي امروز روزي دستانم شده است

كه به واسطه اش

خلف عادت اين روزها

مقرر است اين بار از زبان فرزندم  براي ديگري كه دوستش دارم و مطمينم شانه هايش مامن امني براي سر

من و (پسرم) خواهد ماند بنگارد ،


فرخنده باد بر من و فرزندم و ابان پاییز، قدوم  مهربان و صبور و پرتلاش و استوارت


نازنين پدرم

سالروز فرخنده ميلادت در سال ١٣٩٢ متفاوت از هميشه است ، در راهم

از سرزمين هاي دور كه رنگ و بو و عطر خوش خـــــــــــــــــــــــــدا در همه جاي آن موج مي زند خواهم آمد

مي آيم  تا ميهمان لحظه هاي سبز شما و مامان مرجان شوم تا در كنارتان خوب زندگي كردن  را بياموزم

مامان مرجان برايم از شما صبوري هايت از دريايي بودن دل سترگت از مهربان بودن و مهربان ماندنت

از اينكه پناهگاهي دايمي هستي بسيار قصه خوانده است.

برايم گفته است   دومین روز از زيباترين ماه خدا روز قشنگ ميلاد توست  و من و مامان در اين روز

خاشعانه به واسطه داشتنت سجده شكر بر آستان خداي عالم خواهيم ساييد.

بابا مهدی مهربانم

از اينكه مي بينم حتي قبل از به بر كشيدنم تمام تلاشت را براي آسودگي و آرامش زندگيم به كار بسته اي

مغرورم

از اينكه از بين همه ي باباهاي مهربان دنيا تو بهترين  روزي روزگارم شده اي  به خود مي بالم

تولدت مبارك من هم مثل شما براي ديدن و آرامش آغوشت لحظه شماري مي كنم و منتظرم تا تولد آينده

ات در حاليكه در آغوشت به شانه هايت تكيه داده ام شمع ميلادت را با آرزويي سه تايي خاموش نمايم

دوســــــــــــــــــــــــتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دارم 

 


بابا مهدی ٢٨ امین پاییز زندگیت مبارک .

از طرف مامان و نی نی  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)